GAY?masalah yang paling bimbang

CINTA ALLAH YANG HAKIKI,,,,,

CINTA ALLAH YANG HAKIKI,,,,,

salam semua,ptg td ana ada trbuka blog seorg yang bleh di katakan sahabat la,,ana rasa macam terpanggil untuk bahaskan bab ni,,hasy0ooo,memang rasanya benda ni dah lama,tapi kita ni manusia memang selalu kena change,macam handset jga,agak-agak da abis battery pegi la charge,tapi handset ni pakai charger,kita ni gunalah ilmu yang ada….

Masalah GAY ni memang da lama,yang menjadi masalah utama sekali bila ada yang buatkan isu ni menjadikan sebagai hukum dalam islam bercelaru,ada ker patut meng’halal’kan GAY.Yang ana baca petg tdi bila ada yang membuat filem tentang GAY ni,iaitu “COMOLOT”,ish,lain macam ana tengok video tu,di youtube pun ada,antum semua carilah di youtube,seolah-olah islam tu hanya pada songkok dan samping bertahtakan baju melayu jer,,,tapi yg sebnarnya gay!!yang buat filem tu pun satu hal,,seolah-olah islam ni menghalalkan GAY,,Ya ALLAH,kalau antum semua nak tau semua yang berlakon tu ana yakinsemuanya islam,dan ana yakin antum semua kenal pelakon tu,,mandi sama-sama lah,,pgang tanagn,,ish,,menyirap pulak tgok crita tu,,tu yang ana rasa terpanggil nak cerita kan dlam blog ana ni,,ana ingat dlam zaman yang glokal ni x de lah isu-isu ni,,rupanya makin meliar pula,,hai,,ntah la,,kiamat kot dunia ni,,

Diorang ni tak tahu ker kisah kaum nabi Luth??dalam surah al-Qomar ada menceritakan..dah nyata-nyata HARAM hukumnya,,,ALLAH cerita dlam al-quran satu persatu balasan orang macam tu,,,hasy00ooo…

ana harap apa yang antum semua baca dalam ruangan ni dapat ambil iktibar la,,bagi yang ok tu,alhmdulillah,,,bagi yang songsang,ucplah astagfirullahalazaim…mintalah lapangan dada pada ALLAH agar dia bukakan jalan kepada kita kembali pada jalan ALLAH,,,amin ya RABB…

One Response

  1. memang butul pun,,,menyirap jerk tgok diowrg ni,,x de moral sivik langsung

apa pendapat anda?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: